کد خبر: 20325
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۲
اتحادیه اروپا

کمیسیون اروپا گوگل را به دلیل «سوءاستفاده از موقعیت مسلط» در بازار تبلیغات آنلاین ۲.۹۵ میلیارد یورو (حدود ۳.۵ میلیارد دلار) جریمه کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیام خانواده؛ کمیسیون اروپا گوگل را به دلیل «سوءاستفاده از موقعیت مسلط» در بازار تبلیغات آنلاین ۲.۹۵ میلیارد یورو (حدود ۳.۵ میلیارد دلار) جریمه کرد.

به گفته کمیسیون، اقدامات ضد رقابتی گوگل هزینه تبلیغ‌کنندگان و ناشران را افزایش داده و می‌تواند به گرانی برای مصرف‌کنندگان منجر شود.

گوگل باید ظرف ۶۰ روز برنامه‌ای برای توقف این رویه‌ها ارائه کند، در غیر این صورت احتمال اقدامات سخت‌گیرانه‌تر از جمله فروش بخش‌هایی از کسب‌وکار تبلیغاتی مطرح است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

آخرین‌ها